Friday, September 25, 2020

Level Yellow Schedule - Starts Mon 9/28 -- Horario de Nivel Amarillo - Comienza Lunes 9/28

We are excited to have kids return to classes half day, starting next week for “Hybrid Learning.”  Students will spend 3 hours in the classroom with small groups (50% of the class).  Students will still need to work at home for 1 to 2 hours per day, and will still do digital learning from home all day on Wednesdays.

 Kids will attend half day sessions on Monday, Tuesday, Thursday and Friday, starting on Monday 9/28.  ***Each family should receive a text, email, and auto-dialer with information about the sessions for your kids.

 Some schedule parameters.

 AM Sessions:

  • Students should not arrive on campus until 8:20 AM.
  • 8:20 - Students arrive and go to their playground, by grade.  
  • 8:25 - Line up at assigned location, by class.
  • 8:30-11:30 Class
  • All students will be served breakfast in class.
  • Lunches will be delivered to bring home.
  • 11:30 - Classes excused to buses and pickup in normal locations.

 

PM Sessions:

  • Students should not arrive on campus until 12:50 PM.
  • 12:50 - Students arrive and go to their playground, by grade.  
  • 12:55 - Line up at assigned location, by class.
  • 1:00-4:00 Class
  • All students will be served lunch in class.
  • Breakfast for the next day will be delivered to bring home.
  • 4:00 - Classes excused to buses and pickup in normal locations.

 Supplies:

All students need to bring their Chromebook or i-Pad to school and back each day, as we will use them.  Don’t forget the charger.

Also, check with your teachers about essential supplies you should bring.

 

Bus Info: Go to this link for instructions.  Make sure you use “Advanced Search” and make sure you choose “AM Covid” or “PM Covid” for the Program, depending on the session your kids will attend. https://bit.ly/35pANbK

*We recommend you recheck your bus info, as that has changed for some students, since last week.

 For Information on Drop-Off or Pickup Locations go to https://bit.ly/2FYkgRy

Changes in Transportation Plans: If you have a change in plans for how your child will get home please call (208-455-3333) plenty ahead of time  or email aruano@caldwellschools.org and/or hlopez@caldwellschools.org.


----------------------

Estamos emocionados de que los niños regresen a clases de medio día la próxima semana para "Aprendizaje híbrido". Los estudiantes pasarán 3 horas en la clase con grupos pequeños (50% de la clase). Los estudiantes todavía tendrán que trabajar en casa durante 1 a 2 horas por día, y todavía harán aprendizaje digital desde casa todo el día los miércoles.

Los niños asistirán a sesiones de media día el lunes, martes, jueves, y viernes comenzando el lunes 9/28. ***Cada familia debe recibir un mensaje, correo electrónico y llamada automática con información sobre la sesión de sus hijos. 

Algunos parámetros de horario:

Sesión AM:
  • Los estudiantes no deben llegar a la escuela hasta las 8:20 AM.
  • 8:20 - Los estudiantes llegan y van a su patio de recreo, por grado.
  • 8:25 - Alinear en el lugar asignado, por clase
  • 8:30-11:30 Clase
  • Todos los estudiantes tendrán desayuno en clase.
  • Almuerzos serán entregados para llevar a casa.
  • 11:30 - Clases salen a autobuses y a la área de recoger en lugares normales.

Sesión PM:
  • Los estudiantes no deben llegar a la escuela hasta las 12:50 PM.
  • 12:50 - Los estudiantes llegan y van a su patio de recreo, por grado.
  • 12:55 - Alinear en el lugar asignado, por clase
  • 1:00-4:00 Clase
  • Todos los estudiantes tendrán almuerzo en clase.
  • El desayuno para el día siguiente será entregado para llevar a casa.
  • 4:00 - Clases salen a autobuses y a la área de recoger en lugares normales.

Utiles:
Todos los estudiantes necesitan traer su Chromebook o iPad a la escuela y de regreso cada día, cómo los vamos usar. No se les olvide el cargador. Además, consulte con sus maestras acerca de los suministros esenciales que debe traer.

Información de Bus: Vaya a este enlace para instrucciones. Asegúrese de picar “Advance Search” y escoger “AM Covid” bajo Programa. https://bit.ly/35pANbK
*Recomendamos que revisen la información del autobús porque se han hecho cambios para algunos estudiantes desde la semana pasada. 

Para informacion sobre donde Dejar o Recojer vaya a https://bit.ly/2FYkgRy

Cambios en Transportación: Si tiene un cambio en planes de como llegara su hijo a casa favor de llamar (208-455-3333) con tiempo o mandar correo electrónico a la Srta. Ruano y a la Sra. Lopez 

No comments:

Post a Comment